جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

بهبودی: نیان به ستاره‌هایش وابسته نیست | می‌خواهیم نتایج خوب نیان را در لیگ تکرار کنیم

  • کد خبر: ۱۴۳۵۷۴
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
بهبودی: نیان به ستاره‌هایش وابسته نیست | می‌خواهیم نتایج خوب نیان را در لیگ تکرار کنیم
کاپیتان نیان الکترونیک مشهد گفت: وقفه یک ماهه لیگ برتر کار تیم ما و بسیاری از تیم‌ها را سخت‌تر کرد. اکثر تیم‌ها در آن موقع به اوج هماهنگی تیمی رسیده بودند، همانطور که نیان نیز به ستاره‌های خود وابسته نیست و نتایجش حاصل یک کار کاملا تیمی است.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، علیرضا بهبودی در گفتگو با شهرآرانیوز پس از پیروزی نیان مقابل هورسان رامسر بیان کرد: مقابل یک تیم کاملا با برنامه والیبال زیبایی به نمایش گذاشتیم. کار سختی مقابل هورسان داشتیم، اما از ابتدای نیم‌فصل دوم با بازیکنان پیمان بستیم تا ۲ بازی خانگی نخست دور برگشت را با برد از زمین خارج شویم.

وی افزود: خداراشکر موفق شدیم در هر ۲ دیدار یعنی مقابل پاس گرگان و هورسان رامسر با پیروزی از زمین خارج شویم. امیدوارم شرایط خوب نیان تداوم یابد و بتوانیم نتایج خوب خود را تکرار کنیم.

کاپیتان نیان الکترونیک مشهد اظهار کرد: زمانی که از ویدئوچک استفاده می‌شود، اعتراضات به داوری توسط مربیان و بازیکنان نیز کاهش می‌یابد. ویدئوچک باعث بازبینی صحنه‌های مشکوک داوری شده و حق را به حق‌دار می‌رساند.

بهبودی تاکید کرد: استفاده از کف‌پوش برای سالن‌های والیبال بسیار اهمیت داشت که فقط در حد حرف باقیماند و استفاده از آن عملی نشد. امیدوارم در سال‌های آتی باشگاه‌ها علاوه بر تقویت کف‌پوش سالن‌ها، استفاده از ویدئوچک را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: وقفه یک ماهه لیگ برتر کار تیم ما و بسیاری از تیم‌ها را سخت‌تر کرد. اکثر تیم‌ها در آن موقع به اوج هماهنگی تیمی رسیده بودند، همانطور که نیان نیز به ستاره‌های خود وابسته نیست و نتایجش حاصل یک کار کاملا تیمی است.

کاپیتان نیان الکترونیک مشهد در خصوص دیدار آتی تیمش مقابل ایفاسرام اردکان گفت: مقابل ایفاسرام بازی سختی در پیش داریم. ایفاسرام کادر خود را تغییر داده و بازیکنان جدیدی جذب کرده است. امیدوارم بتوانیم در شهر اردکان یزد مقابل ایفاسرام نتیجه خوبی کسب کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->